Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Гарячий шоколад з м'ятою в капсулах Dolce Gusto | Cioccolato e Menta Nero Nobile

Артикул DG10
Немає в наявності

Капсули Cioccolato e Menta – класика гарячого шоколаду з невеликим твістом у вигляді свіжої м'яти. Зігріває та паралельно освіжає. Підходять для капсульних кофемашин системи Dolce Gusto®.

Чудова заміна традиційному англійському чаюванню – гарячий шоколад із запашною м'ятою. Цей смачний напій з легким диханням м'яти розслаблює і змушує забути про все, навіть час. Ідеально насолоджуватися ним, укутавшись у плед, у різдвяні свята, у зимову холоднечу.

Склад: цукор, какао з низьким вмістом жиру, сироп глюкози, негідрогенізоване кокосове масло, знежирене сухе молоко, суха молочна сироватка, картопляний крохмаль, ароматизатори, сіль, загусник: Е412, стабілізатор E340ii, емульгатор E471. Містить молоко та молочні продукти. Не містить ГМО.

Кількість в упаковці: 16 капсул по 10 г (160 г).

Зверніть увагу, капсули відправляємо лише після повної передоплати.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Упаковка
8 грн
12 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий
Характеристики
Склад Гарячий шоколад

Відправка щодня у будні, Пн–Пт. Замовлення, оформленні до 16:00, відправляються у той самий день.

Вартість доставки оплачує замовник відповідно до тарифів Нової Пошти. 

БЕЗКОШТОВНА доставка на відділення НП – при замовленні кави DOPPIO на суму понад 2000 грн.

Більше інформації про доставку

  • Онлайн-оплата на сайті (WayForPay).
  • Переказ по реквізитам на карту ФОП.
  • Через касу або термінал самообслуговування.
  • Післяплата НП (лише на каву, аксесуари – передоплата 200 грн).
  • Готівкою при отриманні (самовивіз).

Повернення чи обмін товару можливі протягом 14 днів із дати покупки, за умови, що він не був у використанні, а товарний вигляд збережено. 

Щоб здійснити повернення (обмін) товару, надішліть електронного листа на адресу doppio@doppio.com.ua, де вкажіть наступні дані:

  • № і дата замовлення
  • Причина повернення (обміну)
  • Поштові та платіжні дані

Після цього ми зателефонуємо Вам для уточнення деталей.

Вгору