Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Купити сліпий фільтр

Артикул 58901156
Немає в наявності

Сліпий фільтр використовується для зворотної промивки на еспресо-машинах із механізмом скидання тиску. Варильна група еспресо-машини повинна очищатися кожен день. Це стандартна і необхідна частина очищення машини від залишків кави, які накопичуються всередині головки групи. Підтримка чистоти каналів в групі забезпечує рівномірний тиск екстракції.

Для виконання зворотної промивки, видаліть звичайний (одинарний або подвійний) фільтр із ручки портафільтра і встановіть замість нього сліпий фільтр для кавоварки. Ми рекомендуємо 5 циклів по 5 секунд для правильної зворотної промивки, виконуваної в кінці кожного дня. Сліпий фільтр можна використовувати разом із миючими таблетками.

Зверніть увагу, що цей сліпий фільтр для кавоварки має діаметр 58 мм. Це стандартний розмір для комерційних еспресо-машин, але, будь ласка, переконайтеся, що він підходить для вашої еспресо-машини, перш ніж замовляти.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
38 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

Відправка щодня у будні, Пн–Пт. Замовлення, оформленні до 16:00, відправляються у той самий день.

Вартість доставки оплачує замовник відповідно до тарифів Нової Пошти. 

БЕЗКОШТОВНА доставка на відділення НП – при замовленні кави DOPPIO на суму понад 2000 грн.

Більше інформації про доставку

  • Онлайн-оплата на сайті (WayForPay).
  • Переказ по реквізитам на карту ФОП.
  • Через касу або термінал самообслуговування.
  • Післяплата НП (лише на каву, аксесуари – передоплата 200 грн).
  • Готівкою при отриманні (самовивіз).

Повернення чи обмін товару можливі протягом 14 днів із дати покупки, за умови, що він не був у використанні, а товарний вигляд збережено. 

Щоб здійснити повернення (обмін) товару, надішліть електронного листа на адресу doppio@doppio.com.ua, де вкажіть наступні дані:

  • № і дата замовлення
  • Причина повернення (обміну)
  • Поштові та платіжні дані

Після цього ми зателефонуємо Вам для уточнення деталей.

Вгору