Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Ароматизована кава "Карамель" в зернах і мелена

Артикул caramel
В наявності

У смаку карамелі є щось таке заспокійливе, це як солодкі спогади про дитинство. М'яка кава середнього обсмажування з маслянистим карамельним смаком задовольнить потяг до солодкого, підбадьорить, наповнить енергією і однозначно підніме настрій – поверне вас у дні безтурботного дитинства.

За замовчуванням вся кава йде в зерні, але ми можемо безкоштовно змолоти її для вас під потрібний спосіб приготування, просто вкажіть про це під час оформлення замовлення.

не дуже зайшов, але це я певно загалом не люблю ароматизовані) по якості все гарно, не дуже хімозний
для різноманітності норм, час від часу щоб був інший смак) але кожного дня не пила б
Відповісти
Аромати не хімозні. Карамель брали вже не один раз - я б сказала він ініверсал, і "зайде" багатьом. Дуже смачна кава. Також цікаві й інші варіанти.
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Упаковка
285 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
Характеристики
Склад Арабіка та Робуста
Спосіб приготування У чашці, Турка, Професійна кавомашина, Фільтр-кава

Відправка щодня у будні, Пн–Пт. Замовлення, оформленні до 16:00, відправляються у той самий день.

Вартість доставки оплачує замовник відповідно до тарифів Нової Пошти. 

БЕЗКОШТОВНА доставка на відділення НП – при замовленні кави DOPPIO на суму понад 2000 грн.

Більше інформації про доставку

  • Онлайн-оплата на сайті (WayForPay).
  • Переказ по реквізитам на карту ФОП.
  • Через касу або термінал самообслуговування.
  • Післяплата НП (лише на каву, аксесуари – передоплата 200 грн).
  • Готівкою при отриманні (самовивіз).

Повернення чи обмін товару можливі протягом 14 днів із дати покупки, за умови, що він не був у використанні, а товарний вигляд збережено. 

Щоб здійснити повернення (обмін) товару, надішліть електронного листа на адресу doppio@doppio.com.ua, де вкажіть наступні дані:

  • № і дата замовлення
  • Причина повернення (обміну)
  • Поштові та платіжні дані

Після цього ми зателефонуємо Вам для уточнення деталей.

Вгору