Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172, продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Можливе тільки повернення продуктів харчування неналежної якості.
Увага! Ми є виробником і впевнені в якості нашого продукту, тому готові йти назустріч нашому споживачеві, відповідно всі питання і претензії будуть розглянуті індивідуально.
Правила повернення непродовольчих товарів:
- Товар не використовувався.
- Збережений товарний вигляд.
- Збережена фірмова упаковка.
- Є розрахункові документи на товар.
- Клієнт оплачує витрати на доставку.
На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару здійснюється протягом 14 днів із моменту покупки.
ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ
1. Повідомити про повернення і причини повернення менеджеру Інтернет-магазину.
2. Надати необхідну інформацію: номер замовлення, контактний телефон.
3. Після чого з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення інформації щодо повернення або заміни товару.
Із будь-якими питаннями щодо продукції, придбаної у нас, зверніться за телефоном 067 295 02 66 або напишіть нам на пошту doppio@doppio.com.ua