Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172, продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Можливе тільки повернення продуктів харчування неналежної якості.
Увага! Ми є виробником і впевнені в якості нашого продукту, тому готові йти назустріч нашому споживачеві, відповідно всі питання і претензії будуть розглянуті індивідуально.

Правила повернення непродовольчих товарів:

  • Товар не використовувався.
  • Збережений товарний вигляд.
  • Збережена фірмова упаковка.
  • Є розрахункові документи на товар.
  • Клієнт оплачує витрати на доставку.

На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару здійснюється протягом 14 днів із моменту покупки.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ

1. Повідомити про повернення і причини повернення менеджеру Інтернет-магазину.

2. Надати необхідну інформацію: номер замовлення, контактний телефон.

3. Після чого з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення інформації щодо повернення або заміни товару.

Із будь-якими питаннями щодо продукції, придбаної у нас, зверніться за телефоном 067 295 02 66 або напишіть нам на пошту doppio@doppio.com.ua